FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Oud vakwerk..

Posted by René op oktober 9, 2007

olm01blog.jpg

..in een kleurige omgeving.

8 Reacties to “Oud vakwerk..”

  1. Harry de Rooij said

    Mooi krachtig blauw. Gaat goed samen met het donkergrijs. Mooi detail

  2. Krachtig blauw? Bijna pijnlijk aan de ogen 🙂 Een knaller!

  3. Wil said

    Een fraai voorbeeld hoe de kwaliteit van een beeldscherm een foto kan beïnvloeden. Toen ik de foto vanmiddag op het werk zag (niet verder vertellen hè…) , was ik niet zo enthousiast. De kleuren kwamen niet goed over op het scherm van mijn laptop en dat maakte de foto een beetje saai. Nu ik thuis voor een goede monitor zit, springen de kleuren er uit en ‘leeft’ het grijs van de balken. Mooie foto dus!

  4. Serge said

    De titel en ondertitel zitten er vlak op! Goed gekozen. Het beeld siert in al zijn eenvoud en dat maakt het sterk, zoals velen van je abstracte foto’s!

  5. rveldwijk said

    Errug mooi deze plaat zeg! Heel erg sfeervol, het contrast in deze foto vind ik heeel erg mooi!

    Wat de reactie betreft op mijn foto van de amsterdamse fiets, er zit nog maar 1 wiel aan die fiets hoor… 😛

    Groeten Robbie

  6. stuutekeer said

    Zie ik hier het Yves Klein blauw ? 😮

  7. timfreh said

    Zeker gemaakt in een vakwerkhuis, niet 😉 ?

  8. sart68 said

    Doet mij denken aan de zomer!

Geef een reactie

 
