FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Scherven brengen geluk

Posted by René op oktober 5, 2007

glas03blog.jpg

Gisteren een (leeg) wijnglas omgestoten en bij het opruimen van de scherven dacht ik: daar zit een fotootje in….Achter-/ondergrond en mooi licht gezocht en voila, een abstract is geboren.

8 Reacties to “Scherven brengen geluk”

  1. Harry de Rooij said

    En wat voor een abstract. Je beschrijft het proces deze keer. Is niet je gewoonte. Nu is het geen raadsel meer. Ook wel eens aangenaam. Mooi Licht trouwens heb je gevonden.

  2. Serge said

    Je hebt toch niet in je vinger gesneden met dat scherpe glas?

  3. Prachtig dat licht!

  4. René said

    @ Harry: inderdaad, ik leg zelden uit waar het in mijn abstracten om gaat. Ben dat ook in de toekomst niet van plan maar deze keer dacht ik: laat ik nu eens vertellen en een voorbeeld geven hoe ik tot een abstract beeld kom. Abstracte fotografie is een beetje een ‘ondergeschoven kindje’ in het totaal maar zo interessant, dat ik mensen wil aanmoedigen om daar ook eens mee bezig te zijn. Maar dat hoef ik Harry niet te vertellen, want hij heeft dat allang ontdekt….toch?
    @ Serge: een ezel snij…..oh, dat is een ander spreekwoord.
    Bedankt voor jullie reacties!

  5. Wil said

    Wat een prachtige foto!

  6. marc said

    Dat licht heb je zeker mooi gevonden!! Een zeer verdienstelijk abstract

  7. rveldwijk said

    Mooie plaat! Goed van kleur en mooie scherpte heb je in je plaat zitten, alleen vind ik het wel jammer dat je zegt dat het glas omgevallen is. Volgens mij wou je deze foto al maken en heb je gewoon het glas omvergegooid.

  8. René said

    @ Robbie
    Natuurlijk heb ik dat glas omvergegooid om er iets leuks mee te doen maar dat moet je hier toch niet zo zeggen …..mijn vrouw leest deze comments ook en dan….;-)

Geef een reactie

 
