FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Scherpe blik

Posted by René op oktober 1, 2007

zeearend01blog.jpg

Vandaag een foto van een zeearend. Dit soort foto’s maak ik eigenlijk nooit en dit is dus een behoorlijke uitzondering op de regel.  Voor een keertje (voor mij) wel leuk.

6 Reacties to “Scherpe blik”

  1. Ake said

    Koninklijk!

  2. Wissel said

    O wauw. Roofvogelshow of echt in het wild?
    Wissel is een samentrekking van mijn initialen W.S. L., voor mijn vrienden dus ‘Wissel’. Voor alle duidelijkheid: ik ben een meisje 😉
    Srry dat ik vorige keer vergeten ben mijn website erbij te zetten. Dat komt omdat ik nieuw ben bij WordPress. Maar het is dus http://wissel.wordpress.com/

  3. MJ said

    wat een prachtige dier, die blik! Mooi gevangen René!

  4. mindmerle said

    Hele mooie foto! Mijn complimenten!
    http://mindmerle.wordpress.com/

  5. mindmerle said

    Maar ik maak ook foto’s. Ben alleen nog een beetje aan het kijken hoe dat hier geplaatst kan owrden en ik ben nog niet zo lang bezig met Photoshop. Dus maak je om het visuele aspect geen zorgen. 🙂
    Bedankt voor je reactie!

    http://mindmerle.wordpress.com/

  6. Kom je zo’n beest zomaar tegen in Nederland? Of was hij opgezet 😉 Mij zegt het niet zoveel, maar voor de liefhebbers zeker een mooi plaatje.

Geef een reactie

 
