FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Misschien nog een paar dagen..

Posted by René op september 26, 2007

the-beeblog.jpg

..en misschien ook al wat eerder, zal the Bee moeder van een ongetwijfeld prachtige dochter zijn. Het bezige bijtje moet het dus even wat rustiger aandoen maar voor een shoot was er voldoende tijd.  Voor wat betreft deze foto is het een perfect samenspel geweest: de foto is door mij gemaakt maar de nabewerking en presentatie is door the Bee zelf ter hand genomen.  Prachtig toch?

5 Reacties to “Misschien nog een paar dagen..”

  1. B. said

    Wij wachten in spanning af !
    Het is zo dichtbij, maar toch is het moeilijk te beseffen wat ons straks gaat overkomen ! Ze is ontzettend welkom ! Wij zijn er klaar voor…..

    BHUDDA

    T h e r e
    i s
    n o
    w a y
    t o
    h a p p i n e s s,
    h a p p i n e s s
    i s
    t h e
    w a y

  2. rveldwijk said

    Mooie foto is dit hoor! De tonen vind ik vooral erg mooi hoor! De donkere vlakken en de mooie details in de kleding! cool.

    Groeten Robbie

  3. vallalar said

    O wat vind ik dat toch prachtig, heel veel fijne momenten tijdens de bevalling wens ik de aanstaande ouders. Is het dan toch waar dat er een geboortegolf is?

  4. timfreh said

    Cool rene. De details van de trui zijn fantastisch (stofdraden).

  5. Karina said

    Je hebt niet overdreven René. Inderdaad een enorme buik! De structuur van de stof maakt deze foto heel apart.

Plaats een reactie