FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Roltrap

Posted by René op september 19, 2007

roltrapblog.jpg

Foto’s van complete roltrappen zijn over het algemeen erg saai en daarom heb ik gezocht naar een idee om het interessanter te maken.  Lijkt me geslaagd.

6 Reacties to “Roltrap”

  1. Harry de Rooij said

    Inderdaad geslaagd. Is het een zelf”portret” met spiegeling?

  2. @ Harry
    Nee, ik kom op de foto niet in beeld.

  3. Tim Freh said

    Doet me een beetje denken aan mijn brussel foto. Daar staan wel nog ‘hele’ roltrappen op 😉 .

  4. Artur said

    Zeker geslaagd. Je blijft er lang naar kijken tot je het doorhebt.

  5. Serge said

    Leuk met die weerspiegeling.
    Hier mijn beeld over roltrappen van enkele jaren geleden: http://www.pbase.com/sergevc/image/32520477

  6. @ Serge, maar ook een detail: maakt het veel interessanter.
    Mooie foto!

Geef een reactie

 
