FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Hoe kan dat?

Posted by René op september 14, 2007

trucblog.jpg

Foto uit mijn archief.  Vaak werd de vraag gesteld: trucje uitgehaald met behulp van de computer? Antwoord is nee!  Het is een situatie die ik zo heb aangetroffen.

5 Reacties to “Hoe kan dat?”

  1. Serge said

    Een gokje: de persoon bukt zich voorover zodat zijn/haar hoofd achter het voorwerp in de glazen kast verstopt zit. En onderaan heb je een gebroken spiegeling van de lijn achter die persoon. Ik kan ook de bal helemaal mis slaan natuurlijk 🙂

  2. Nou Serge, mijn vrouw en ik hebben veel waardering voor jouw fantasie maar zoals jij denkt dat het in elkaar zit is het echt niet. We laten het even zo om eventuele andere commentatoren een kans te geven….

  3. Wil said

    De onderkast is een spiegel!? De benen die je ziet zijn van René zelf…
    Leuk, zo’n raadselfoto. Het lijkt wel de puzzelpagina van de zaterdagochtendkrant, ha, ha!

  4. Bart said

    vandaag je blog ontdekt .. knap werk!

  5. Een beetje laat maar inderdaad, Serge heeft gelijk en krijgt de “eeuwige eer”! De onderkast is een spiegel en daardoor zie je alleen de benen van mezelf.

Geef een reactie

 
