FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Moderne architectuur

Posted by René op september 1, 2007

rdamblog.jpg

In Rotterdam ben ik regelmatig te vinden.  Alleen al de moderne architectuur en de daarmee samenhangende interessante skyline is de moeite van het reisje waard. 

8 Reacties to “Moderne architectuur”

  1. nana said

    Prachtig! Ben weer helemaal bijgekeken. Fijn weekend.

  2. Serge said

    In een artikel van een Belgisch magazine werd de moderne architectuur van Rotterdam vergeleken met die van New York. Die laatste heb ik al bezocht, nu Rotterdam nog. Een bezoek staat trouwens op mijn verlanglijstje. Misschien moeten we daar eens afspreken met een klein groepje?

  3. Serge, een goed idee. Ik zal mijn gedachten er eens over laten gaan hoe dit te organiseren. ’t Zou leuk zijn als we in Rotterdam een ter plaatse deskundige kunnen strikken om ons te begeleiden en te informeren.

  4. Serge said

    Okee, ik hoor het wel!

    In datzelfde artikel stond te lezen dat je een fiets kan huren en op een site een mp3-bestand downloaden dat je alle uitleg verschaft over de stad en de gebouwen. Maar dat lijkt me eerder iets als je alleen zou gaan.

  5. vallalar said

    Mijn jongens en ik plannen een bezoek aan Rotterdam eind oktober. Alle tips zijn welkom.(en misschien kan ik ze aanvullen als ik terug ben) We gaan zeker eens naar de Kop van Zuid, mijn vader is daar met de boot vertrokken naar Canada.

  6. steffi said

    leuke foto !
    ik ben student fotografie & heb momenteel de opdracht moderne achitectuur 🙂
    maarja foto’s zoals deze kan je moeilijk maken in belgië 😦
    xx

  7. @ Steffi: natuurlijk zijn er in België prachtige voorbeelden van architectuur te vinden!!

  8. steffi said

    ja ma het probleem is , da ik nog nie met de auto mag rijde enz 🙂
    dus het moet zo beetje regio hasselt zijn …
    het station vn antwerpe is ook mooi 😮 ma daar kan ik niet echt gerake
    xx

Geef een reactie

 
