FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Living Statues Arnhem 2007

Posted by René op augustus 26, 2007

ls10fm.jpg

Vandaag was het de beurt aan de “volwassenen” en er waren prachtige beelden te bewonderen. Het weer was super en het spektakel trok veel toeschouwers.  Het viel niet mee om in die drukte het plaatje te schieten, dat je eigenlijk van plan was te maken….

2 Reacties to “Living Statues Arnhem 2007”

  1. timfreh said

    Dat is altijd het liefsta wat ik doe. Op hele drukke plaatsen, rustige foto’s te maken. Dat is je wel gelukt in deze foto 🙂 .

  2. janniebrinkman said

    hallo, Mijn kinderen hebben mee gedaan aan living status als clown, diabolo, als bloemenmeisje en als soldaat. Hoe kan ik eventueel deze foto”s bekijken. Ik kan niet bladeren. Groetjes jannie

Geef een reactie

 
