FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Vaagjes

Posted by René op augustus 4, 2007

lipsblog.jpg

Een andere techniek, een totaal ander resultaat.

5 Reacties to “Vaagjes”

  1. Serge said

    René, wat voor techniek mag dit dan wel zijn? Ik vind het resultaat alvast mooi en rustgevend.

  2. Harry de Rooij said

    Dit is een mooi voorbeeld van High Key Fotografie
    Ik mag dat wel.

  3. Karina said

    De zachte mond en kin zijn heel mooi ja. Wat zijn de lijnen onderin?

  4. zeppuhh said

    beauty !!

    groetjes seppe.

  5. rveldwijk said

    Deze ziet er heel erg apart uit moet ik zeggen, de tonen vind ik erg mooi van de foto, maar misschien was het ook wel mooi geweest om wat meer contrast toe te voegen. Wat misschien wel weer de zachtheid van de plaat weg haald, keuzes keuzes.

    Groeten Robbie

Geef een reactie

 
