FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Arnhemse architectuur

Posted by René op augustus 3, 2007

arnhemarchblog.jpg

Bij het Arnhemse NS station staan twee hoge, in het oog springende kantoorgebouwen. Niet alle Arnhemmers zijn daar heel gelukkig mee omdat de torens nogal nadrukkelijk de skyline van de stad medebepalen.  Ik vind het prima want voor een fotograaf zoals ik is er veel te beleven. Deze foto is er één uit een grote serie, die ik onlangs van de gebouwen heb gemaakt.

Eén reactie to “Arnhemse architectuur”

  1. vallalar said

    Dat appelblauwzeegroen van die torens heb ik ook gefotografeerd.In combinatie met de groen-blauwe bussen een mooi beeld. Het station zelf geeft een louche indruk omdat ze bezig zijn met afbraak voor een verbouwing? We logeerden in het hotel er tegenover dat ze ook aan het verbouwen zijn.

Geef een reactie

 
